Peugeot og Lions Røde Fjær 2020

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 16.09.20.

Lørdag 1. februar signerte Lions Røde Fjær 2020 (Lions Norge/Beitostølen Helsesportsenter (BHSS)) og Peugeot en avtale om gjensidig samarbeid for innsamlingsaksjonen Lions Røde Fjær 2020, som starter 7. november.

Peugeot er den første partner fra næringslivet for aksjonen.

Lions Røde Fjær 2020 går til byggingen av et familie- og kompetansehus på Beitostølen Helsesportsenter (BHSS). Senteret jobber for at alle barn skal ha likeverdige muligheter uavhengig av funksjonsnedsettelse, etnisk bakgrunn og bosted.

- Vi på BHSS er så stolte over å ha Lions som våre venner. At de frivillige stiller opp for oss er jo fantastisk. Det blir stas å kunne markedsføre aksjonen med de to flotte bilene fra Peugeot, sier Astrid Johanne Nyquist, direktør ved BHSS.

Avtalen med Peugeot er todelt. Peugeot stiller til disposisjon to 5008 GT Line, vakkert foliert med aksjonens logo, som skal bidra til markedsføringen av aksjonen. Den ene bilen skal brukes av ansatte ved BHSS, den andre av Lions Norge. - Vi er veldig glade for å ha Peugeot med på laget. De to bilene vil synliggjøre aksjonen på en fantastisk måte, sier Hroar Thorsen, generalsekretær i Lions Norge.

Avtalen omfatter også fordeler for Lions-medlemmer og ansatte på BHSS, som får rabatt på innkjøp av ny bil fra Peugeot. Dette gjelder alle modeller (fossile, plug in hybrid og elektrisk).

- Det betyr mye for oss å kunne bidra til aksjonen på denne måten. Vi har stor respekt for arbeidet som BHSS gjør, sier Harald Tyskeberg, salgsleder Peugeot personbil. - Vi håper på mange gode salg. Det bør også være en motivasjon at for hver solgte bil til Lions-medlemmer og ansatte på BHSS, så går 1000 kroner til aksjonen, avslutter Tyskeberg.

Rabatt til medlemmer
Informasjon om rabatten på innkjøp av ny Peugeot finner du under Medlemsfordeler

Peugeot
Finn din neste bil og nærmeste forhandler på Peugeot.no