LRF-kort som julekort eller gavekort

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 15.11.22. Oppdatert 20.04.23.

Skriver du julekort? Hvorfor ikke bruke Lions Røde Fjær (LRF) sine vakre kort?

Når du skriver hyggelige ord til slekt og venner, forteller du om ikke bare om deg og dine, du sprer glede og omtanke. Det er mye god omsorg i å skrive brev!

Bruker du LRF-kortet som julekort, forteller du også om ditt engasjement og gode følelser om Lions.

Kortet kan også brukes til pengegaven du gir til ungdommen. Eller det kan følge gaven til den du vil gi en skikkelig verbal klem!

Lions Røde Fjær kortet har ingen dato på, så du kan bruke det også neste år. Og neste år, og neste år der igjen!

Når du kjøper lys eller kort fra Lions Røde Fjær, støtter du byggingen av det nye familiehuset på Beitostølen Helsesportsenter. Familiehuset vil styrke tilbudet og gi flere barn med funksjonsnedsettelser hjelp.

HALV PRIS! KUN 100 KR PER PAKKE.

En pakke har fem kort. Du kan kjøpe enkle pakker eller 10-pakk.

KJØP KORT

Kortet selges i Lions Norges nettbutikk