Digitalt Lions Riksmøte 2021

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 21.05.21.

28. og 29. mai arrangeres Lions Norges riksmøte, og i år samles medlemmene på zoom. Tidsfrist for påmelding er fredag 21. mai 2359.

Lions Morges Riksmøte er organisasjonens årsmøte der delegater fra landets Lionsklubber tar de viktigste beslutningene for organisasjonens fremtid. Vanligvis møtes medlemmene fysisk og tilbringer en hel helg  på samme sted, og det er et rikt sosialt program som inviterer til nettverksbygging og gode samtaler, i tillegg til saksbehandlingen.

Slik blir det ikke i år ettersom koronapandemien fortsatt holder oss tilbake, men vi har lagt vekt på at saksbehandlingen blir så god som mulig.

Det tekniske blir tatt hånd om av Marius Wang fra Oslo Business Forum som har et knippe dyktige frivillige i staben. Et dedikert team som vil sørge for en smidig gjennomføring av vårt første digitale riksmøte.

Påmelding, program og sakspapirer finner du på Gnist, her: https://gnist.styreweb.com/org/4425/3367/articlecategories/2/3167?

Har du problem med innlogging, husk at du alltid kan klikke "Glemt passord".