Bøker og bokmarkeder i Lions - hele landet

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 16.09.20. Oppdatert 30.01.24.

OSLO

Lions Club Oslo/Berg tar imot bøker i hele Oslo. De har et stort lager i Godalsvei 12, på Tåsen i Oslo og du kan levere der på mandager klokken 1800 - 1930. Send gjerne en sms om at du kommer til 905 41 289. eller send epost: joarhovdal@live.no.

NESBRU/HOLMEN

Lions Club Nesbru-Hvalstad har stort bruktbokmarked hvert år i Holmensenteret i Asker.

Lageret er fullt og mottak av bøker er stengt inntil videre. For informasjon om endringer i mottak vises til klubbens hjemmeside nesbru-hvalstad.lions.no.

HOLMESTRAND

Lions Club Holmestrand har utsalg av bruktbøker hver lørdag kl 10.00 – 15.00 hele året i bakgården i Tordenskjoldsgate 6.
Vil du bidra med bøker, spill, lydbøker, DVD filmer, LP plater eller tegneserierher, kan du levere dem på utsalgsstedet på lørdager, eller ta kontakt for henting: holmestrand@lions.no.

HAUGESUND

Lions Club Haugesund/Tonjer arrangerer bokmesse 13 og 14 november 2021 på Karmsund videregående skole i Haugesund. Du kan levere bøker ved å ringe Georg 918 24 075 eller Harald 915 55 562.

BERGEN

Lions Club Bergen/Bergenhus arrangerer bruktbokmarked på Slettebakken skole hvert år i mars og oktober. Vi henter bøker i Bergensområdet hele året. Kontakt Arne Henrik Jørgensen på mobil 482 80 872 eller e-post: arhjoerg@online.no.

Lions Club Fana arrangerer bokmarked to ganger i året, i oktober og mars på Nesttun Sentermarked og på supermarkedet Lagunen. Vi prøver å høyne nivået for hver gang, og tar gjerne imot bøker. Ta kontakt på telefon 917 11 757.