Innsamling for en 50-års-jubilant!

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 16.09.20.

Vil du bidra til en god sak OG feire at vår kjære generalsekretær, Hroar Thorsen, fyller 50 år?

Denne innsamlingen er satt igang etter Hroars eget ønske, ettersom saken, Lions Røde Fjær 2020 som går til Beitostølen Helsesportsenters nye familiesenter, betyr så mye for ham.

Ditt bidrag vil utgjøre en forskjell, faktisk vil vi øremerke denne bursdags-innsamlingen til det første rommet på det nye senteret. Håper du vil være med å bidra, stort eller smått, alle bidrag hjelper. Takk for støtten din.

Hroars store dag er 16. august (og hva som skjer akkurat denne dagen er superhemmelig!) og du kan bidra til Hroars bursdagsinnsamling ut august måned.

Lions Røde Fjær 2020 går til bygging av et familie- og kompetansehus på Beitostølen Helsesportsenter. Senteret arbeider for at alle funksjonshemmede barn skal ha likeverdige muligheter, uavhengig av funksjonsnedsettelser, etnisk bakgrunn og bosted. Se filmen om aksjonen nedenfor.

Gi gaven din
Facebook:  Hroar-50 år-bursdag tjuvstarter Lions Røde Fjær 2020
eller bruk bankkontoen til Lions Røde Fjær 2020: 9001 23 04330

Få skattefradrag
Både privatpersoner og bedrifter som gir en generøs gave til Lions Norge kan få skattefradrag. Dette gjelder for beløp fra 500,- kroner og inntil 12.000,- kroner. Husk å oppgi ditt personnummer på innbetalingen, og send en e-post til post@lions.no om at du ønsker fradrag. Bedrifter oppgir da organisasjonsnummer.