Bli med på "Løp for meg" i september 2021

Publisert av Vibeke Katrine Aasland den 05.08.21.

For fjerde året på rad arrangerer Barnekreftforeningen sin aktive innsamlingsaksjon som heter "Løp for meg". Løpet er lagt til september for å markere den internasjonale barnekreftmåneden.

I år som i fjor inviteres "barn" i alle aldre til å løpe for de barna og ungdommene som rammes av kreft. Konseptet i år er altså det samme som i fjor – man kan melde seg på og løpe der man er gjennom hele september (har forlenget løpsperioden i år), OG/ELLER man kan melde seg som arrangør av et litt større arrangement innenfor gjeldende smittevern.

Lions Club Ås skal arrangere i  år også, og du kan kontakte Knut Singsås hvis du har spørsmål. (Kontaktinfo finner du i medlemsboka i Gnist).

Når du deltar i årets Løp for meg, bidrar du til kampen mot barnekreft. Gjennom hele september løper vi sammen, og hver for oss, til inntekt for barnekreftsaken. Det spiller ingen rolle hvor fort eller langt man løper. Det som virkelig betyr noe, er den viktige saken vi løper for. Din deltakelse og engasjement er med på å bekjempe barnekreft!

Arranger et lokalt Løp for meg!

Opprett et eget løps-arrangement, og inviter familie, venner, kolleger, idrettslag og bekjente i nærområdet til et lokalt løp. Du velger selv når i september du ønsker å arrangere ditt lokale løp.

Når du melder deg som arrangør vil du få opprettet en egen arrangementsside til ditt lokale løp. Her kan du legge inn aktuell informasjon om løpet, dele siden med de du vil invitere, og få oversikt over hvor mange som har meldt seg på arrangementet. Du vil også motta en e-post med huskeliste, markedsmateriell til sosiale medier, en plakat som kan fylles ut og henges opp for å informere om ditt løp. I tillegg får du et elektronisk diplom, som kan skrives ut eller sendes til deltakerne etter løpet.

Klikk deg inn her
https://joinevent.no/arrangorsiden-lopformeg/ for å opprette et lokalt løpsarrangement!

Siste frist for LIONS Klubber til å melde seg som arrangør er fredag 13. august.